Autor |
Wiadomo¶ć |
HETMAN
Administrator
Doł±czył: 27 Sty 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Sk±d: Zabrze
|
|
Bombside i buy zone |
|
Bombside & Buy Zone
Bombside:
Najpierw w okienku wyboru tekstury wpisujemy "tool trigger" klikamy na ta teksture 2 razy i w miejscu gdzie chcemy by był nasz bombside tworzymy blok (block creation tool) na wysoko¶c szeroko¶ć i długo¶ć taka jak ma być nasz bombside, jak juz stworzymy blok w okienku 2 d klikamy na niego prawym przyciskiem myszy i wybieramy tie to entity otworzy nam sie okienko, w "class" zmieniamy na "func_bomb_target" klikamy apply i cancel. Teraz mamy prawie gotowego bsa, teraz dodamy mu troche efektów specjalnych czyli wybuchów klikamy na entity creation tool o po prawej stronie wybieramy "env_explosion" i klikamy na kamerze w miejscu gdzie ma byc wybuch jednak to jeszcze nie koniec bo musimy ustawic zeby wybuchalo po wybuchu bomby wiec najpierw klikamy myszka na obrazek tego wybuchu, otworzy nam sie okienko, w nim ustalamy nazwe (wpisujemy tam gdzie mamy puste pole) i klikamy apply (kazdy wybuch musi miec inna nazwe). teraz klikamy 2 razy myszka na naszego bsa i wchodzimy w zakładke "outputs" u dołu wybieramy add teraz w "My output named " wybieramy "BombExplode", w "targets enities named" wybieramy t± nazwe jak± nazwali¶my nasz wybuch, przechodzimy do "Via this input " tam wybieramy "Explode". Klikamy apply, je¶li zrobili¶my wiecej wybuchów powtarzamy t± czynno¶ć wybieraj±c inne odpowiednie nazwy nazwy.
Buy zone:
Najpierw w okienku wyboru tekstury wpisujemy "tool trigger" klikamy na ta teksture 2 razy i w miejscu gdzie chcemy by był nasz buyzone tworzymy blok (block creation tool) na wysoko¶c szeroko¶ć i długo¶ć taka jak ma być nasz buyzone, jak juz stworzymy blok w okienku 2 d klikamy na niego prawym przyciskiem myszy i wybieramy tie to entity otworzy nam sie okienko, w "class" zmieniamy na "func_buyzone" teraz klikamy na "team number (int)" i w miejscu gdzie domy¶lnie mamy 0 wybieramy ct lub terro wzależno¶ci kogo ma być to buyzone, na drugim respie powtarzamy t± czynno¶ć zmieniaj±c drużyny w "team number (int)".
Ciekawostka:
Blok którego nie widac a player czyli my przez niego nie przejdziemy to tekstura o nazwie player clip.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:20, 28 Sty 2006 |
|
 |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|