Przegląd tematu
Autor Wiadomość
Snapp
PostWysłany: Sob 18:02, 24 Lut 2007    Temat postu:

Jak zrobić efekt flesza - np. tak jak na matrixie @10
jak zrobić teleport po nacisnięciu guzika
jak zrobic cuśka co popycha po nacisniaciu guzika i jak zrobic takiego cusia bez guzika ^^
i jak zrobic strefe w ktorej po nacisnieciu guzika wszyscy zgnina albo pojdzie bomba tak jak na matrixie 10 ^^
and how to create gete - dzwi co sie otwieraja tak jak w jailu na superku ^^ po guziku xD
HETMAN
PostWysłany: Sob 2:31, 24 Lut 2007    Temat postu:

Zamieniasz ta sciane co chcesz zeby sie rozpadla w func_breakable i dajesz jej nazwe np dupa potem obok stawiasz triggera i zamieniasz go w trigger_multiple. Wchodzisz we wlasciwosci - zakladka outputs i od gory wpisujesz:

OnStartTouch
dupa(czyli nazwa tej sciany)
break

I pod spodem ustawiasz po ilu sekundach ta sciana ma sie rozpasc poczawszy od momentu jak wejdziesz w tego triggera.
Aha jeszcze wchodzisz we wlasciwosci sciany w zakladke flags i zaznaczasz only break on trigger.

To chyba wszystko.
Snapp
PostWysłany: Czw 21:32, 22 Lut 2007    Temat postu:

jak zrobiles na only one te bramki co sie po czasie otwieraja bo chce takie same dac na najnowszego teleportfrenzy?
D!eGo
PostWysłany: Czw 12:53, 01 Lut 2007    Temat postu:

HETMAN napisał:
Co do 2 to w sumie da sie poprostu wstawiasz w sciane dodatkowo trigger_push zeby dzialal w 1 strone czyli wyjdziesz ale nie wejdziesz Very Happy


hehe za sciana wstawic awp Very Happy ktos patrzy i mowi o awp wchodzi i PUŁAPKA Very Happy
HETMAN
PostWysłany: Śro 22:40, 31 Sty 2007    Temat postu:

Co do 2 to w sumie da sie poprostu wstawiasz w sciane dodatkowo trigger_push zeby dzialal w 1 strone czyli wyjdziesz ale nie wejdziesz Very Happy
PępekŚwiata
PostWysłany: Śro 21:10, 31 Sty 2007    Temat postu:

1 - klikasz na nią prawym przyciskiem w widoku 2D, wybierasz properties, klikasz smartedit, troche niżej add, name ammo i value tylko ile ma być dodatkowych sztuk amunicji.
2 - nie da rady, chyba Razz

3 - o ile wiem, to tez się nie da, a jeśli się da, to chyba musisz bytu poszukac.

4 - robisz byt game_player_equip, smart edit > add > name - weapon_knife > value - 1 zatwierdzasz i bedzie juz ok. Od kazdej rundy zaczyna sie tylko z kosą.
Snapp
PostWysłany: Śro 20:45, 31 Sty 2007    Temat postu: Pytania Snappa ^_-

pierwsza porcja pytań

1jak zrobić aby broń którą zrobimy [ to umiem] miała dodatkowa ileś tam amunicji
a nie jak robie deagle i to ma tylko 7 -.- chodzi mi np. zeby bylo te 7 i jeszcze do tego np 21 ;p
2jak zrobić sciane z func illu[cośtam] ale żeby illusion działalo tylko z danej strony?
3jak zrobić kevlar vesta do wzięcia?
4jak zrobić aby gra rozpoczynała się bez broni? [same noże] a jeżeli zdobyliśmy coś w poprzednią runde [ to ta broń została by skasowana?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.