Autor |
Wiadomość |
Kaczorex666
****
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z za rogu
|
|
Szyba |
|
Witam chcialbym sie dowiedziec jak zrobic szybe zeby jej nie bylo widac i mozna bylo przez nia strzelac (ale nie rozbic) mozna by mi podac jak to zrobic? lub jaka to tekstura??
2. Da sie zrobic lusterko ?? xD fajny mam pomysl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:34, 15 Lis 2006 |
|
 |
|
 |
HETMAN
Administrator
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
|
|
|
Jak chcesz zeby jej nie bylo widac uzyj tekstury playerclip (jest niewidzialna i blokuje playera) no i mozna przez nie strzelac. A co do lusterka to musi byc odpowiednia tekstura. Kiedys znalazlem tutka jak to zrobic i byl podany link do tej tekstury ale nie dalo sie jej sciagnac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:21, 15 Lis 2006 |
|
 |
Diabol
***
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
No :/ też chciałem zrobić lustro ale nie wyszło, a tak poza tym to ta tekstura tylko imituje lustro, a prawdziwego lustra raczej nie da się zrobić. Co do twojego pytania aby uściślić zrób zwykły block i na niego nałóż teksturę, lepiej żeby był cienki bo jak jest gruby to nie da się przestrzelić chyba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:44, 15 Lis 2006 |
|
 |
Kaczorex666
****
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z za rogu
|
|
|
|
zrobil bym fajna mapke jak by byla szyba ale cuz tza sie tym zadowolic dzieki
A jak zrobic zeby z wewnatrz bylo widac a z zewnatrz nie??? 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:46, 15 Lis 2006 |
|
 |
Diabol
***
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Po prostu od zewnątrz nakładasz tekture ściany a od środka szyby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 15:58, 16 Lis 2006 |
|
 |
Kaczorex666
****
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z za rogu
|
|
|
|
Da sie przez to strzelac nie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:37, 16 Lis 2006 |
|
 |
Intro
***
Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
Da sie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:44, 16 Lis 2006 |
|
 |
Diabol
***
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Zależy jak grube zrobisz wydaje mi się, że jest zrobisz bardzo grube to nie bedzie sie dalo przestrzelic a jak bardzo chude to juz tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:53, 16 Lis 2006 |
|
 |
HETMAN
Administrator
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
|
|
|
Mozesz tez zrobic szybe jako funk ilusionary ( z jednej strony szyba z drugiej tekstura sciany) bedzie mozna przez nia przejsc i grubosc wtedy nie gra roli (np surf matrix przechodzenie z budynku do budynku)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:44, 16 Lis 2006 |
|
 |
|