Autor |
Wiadomość |
Diabol
***
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Kolejne problemy |
|
1. Nie mogę zrobić wody :/ Znaczy jest jako woda ale się w ogóle nie pokazuje na mapie.
2. Jak zrobić przycisk ,po którego wciśnięciu w jakimś miejscu na mapie coś wybuchnie?
3. Jak zrobić przycisk ,po którego wciśnięciu przesunie się wybrana ściana?
4. Jak wgrać do Hammera ściągniętą teksture?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 11:15, 27 Paź 2006 |
|
 |
|
 |
Diabol
***
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Może doczekam się kiedyś odpowiedzi 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:41, 11 Lis 2006 |
|
 |
Rayan Sanchez
**
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
ja chyba wiem jak robic wody
Robisz normalny kwadrat w teksturze wody tuentnity i fucn_water bodajrze nie jestem pewnien ale chyba tak hetman mi nie uczyl kiedys
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 23:26, 11 Lis 2006 |
|
 |
Diabol
***
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
jest tylko func_water_analog ale cos mi sie wali z ta woda w grze jak to zrobie :/ np. zamiast byc plasko to sie obraca na bok..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:54, 12 Lis 2006 |
|
 |
Rayan Sanchez
**
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
nie no ja robiełem zwykłą teksture i tyle i func water analog byla torche wyzej niz podłoga ze mozna bylo w niej pływac ale ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:50, 12 Lis 2006 |
|
 |
Diabol
***
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Mam kolejne pytanie ;d jak zrobić, żeby zaczynało się gre z samym nożem a nie z pistoletem? ;d albo zeby teleport zabieral wszystkie bronie (np jak sie do jaila wpada)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:14, 12 Lis 2006 |
|
 |
HETMAN
Administrator
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
|
|
|
To zeby zaczynac tylko z nozem stawiasz byt game_player_equip. Potem wchodzisz we wlasciwosci tego bytu klikasz na SMARTEDIT potem ponizej masz ADD i w KEY wpisujesz weapon_knife a w VALUE 1. Potem apply i gotowe.A jakbys chcial zeby gracz startowal np z diglem to wpisujesz w KEY weapon_deagle a w VALUE 35 (czyli ogolem naboi w magazynKU).
A to jak sie wpada do jaila bez broni to ci nie napisze ja to poprostu kopiuje z innych map (za bardzo skomplikowane).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 1:37, 13 Lis 2006 |
|
 |
Diabol
***
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Co do zaczynania bez broni to sam już rozszyfrowałem ale i tak dzięki
Z wodą też już sobie jako tako poradziłem ale nadal mi się jakoś dziwnie obraca.
Kolejne pytanko a mianowicie jak zrobić aby po wciśnięciu przyciku pojawiała się jakaś broń? ;d tak jak np. na matrixie 10 przy tych automatach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:18, 13 Lis 2006 |
|
 |
Maul
Gość
|
|
|
poco wy sie biezecie za robienie mapek 
|
|
Pon 17:43, 13 Lis 2006 |
|
 |
piciek
******
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Swarzedz
|
|
|
|
maul, moze i chcą sobie zrobić własną mapke i sie nią pochwalić? :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:00, 13 Lis 2006 |
|
 |
Maul
Gość
|
|
|
to było pytanie retoryczne xD
|
|
Pon 18:18, 13 Lis 2006 |
|
 |
D!eGo
***
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piastów
|
|
|
|
moze wszyscy robia cs_TESCO XD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:05, 13 Lis 2006 |
|
 |
piciek
******
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Swarzedz
|
|
|
|
hahah diego moze, moze ;P gdybym ja kurde umiał robić mapki to kurde bym tworzył nie jakies fantastyczne mapki tylko jakies cs_ lub de_ mapki ze znanymi budowlami jak Lidl, Tesco itd 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 8:45, 14 Lis 2006 |
|
 |
Diabol
***
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Cicho! nie spamować mi mojego tematu.
Pytanie co do wody i tworzenia się broni po naciśnięciu guzika są nadal aktualne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 17:03, 14 Lis 2006 |
|
 |
Intro
***
Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
Diabol...
1. WODA
W miejscu gdzie chcesz mieć wodę, stawiasz blok "NoDraw", zaznaczasz go, wciskasz "Shift + a" i wybierasz teksture wody (przykładowo nature/water_canals_water2). Następnie całą mape otaczasz blokiem z tekstury "Skybox". Zaznaczasz nowo stworzony blok, prawym przyciskiem myszy wybierasz "Make Hollow" i wpisujesz "8". Gotowe. Woda jest od tej chwili widoczna na mapie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:37, 16 Lis 2006 |
|
 |
|